Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-08, 22:47   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Bet365 - mail strul


Bet365
Öppnade konto där för länge sedan och gjorde då en insättning med moneybookers. Det konto var kopplat till en gammal domän jag ägde, som jag inte har tillgång idag.
Dock öppnade jag mitt Moneybookers konto med den epost adressen som "primary", men att jag nu då har ändrat den primary adressen till en annan.

Nu kan jag aldrig göra ett uttag från detta bolag, utan att jag först ändrar tillbaka till en epost adress som jag inte ens har tillgång till, samt när jag har gjort det så måste jag ändra tillbaka till min nuvarande adress för dom säger att dom inte kan kontakta mig på min första epost adress....

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta men hur kan ett bolag av den storleken vara helt novisa med att fixa detta?

Nej, det blir till att öppna nytt på frugan eller dyligt så slipper man strulet - eller skita i bolaget helt enkelt.
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-09, 05:37   #2
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Jag har samma problem...gjorde min första insättning med moneybookers till bet365. Var tvungen att byta mailadress för att jag hade strul med mailen tex så fick jag verifikationsmail eller bet365's mail. Kontaktar dem via chatten och frågar om det är ok om jag byter mailadress, så att det inte ska bli något strul om jag vill göra uttag. Svaret jag fick var att det var inga problem bara jag hade samma mail hos mb som hos bet365. När jag skulle göra första uttaget började strulet. Jag tvungen att byta tillbaka till den första mailen annars skulle det inte gå att göra något uttag, men detta kunde inte göras eftersom för att kunna byta primaryadress måste man ha verifikationsmailet. Jag frågar då om jag kan göra en ny insättning men de nya mailen. Detta gick inte heller, då kunde det bli så att utbetalningen kunde komma att bli uppdelat på låda mailadresserna.

Pengarna finns fortfarande kvar och jag vet inte riktigt om jag ska ta ut pengarna till mitt konto och bojkotta bet365.
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-09, 05:44   #3
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: någonstans söder om norr
Inlägg: 1 071
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

Flytta pengarna till poker och "torska" dom mot lite olika polare som kan plocka ut dom till dig, torska inte allt (om det är mkt deg) på en gång då låser dom säkert ditt konto.
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-09, 06:13   #4
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Jag hade ett annat men liknande problem med dom.
Satte in genom mitt visakort och spelade som vanligt. Jag spärrade sedan mitt visakort och skaffade mig ett nytt kort hos samma bank. Skulle göra uttag hos bet365 men det gick bara att göra det till samma kort som satte in pengarna. Slutade med att jag satte in pengar igen med de nya kortet. Jag kunde då efter att jag omsatt och spela lite mer ta ut hela beloppet till de nya kortet.

Så mitt "råd" är att gör en ny insättning med mb på en struntsumma. Omsätt din nya insättning och gör sedan ett nytt uttag.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-09, 07:48   #5
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 146
Sharp$: 483

AndreasH
Stats: 67 - 64 - 8
ROI: 101.79%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Jag hade ett annat men liknande problem med dom.
Satte in genom mitt visakort och spelade som vanligt. Jag spärrade sedan mitt visakort och skaffade mig ett nytt kort hos samma bank. Skulle göra uttag hos bet365 men det gick bara att göra det till samma kort som satte in pengarna. Slutade med att jag satte in pengar igen med de nya kortet. Jag kunde då efter att jag omsatt och spela lite mer ta ut hela beloppet till de nya kortet.

Så mitt "råd" är att gör en ny insättning med mb på en struntsumma. Omsätt din nya insättning och gör sedan ett nytt uttag.
Då har de nog förbättrat sig. Jag satte in pengar med ett kort och kunde ta ut till ett annat (eftersom det gamla mystiskt försvann ) utan problem.
AndreasH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td